Fyrvaktaren

Det här roar jag mig med nu när jag inte orkar något annat.
Bra bok, hade inte förväntat mig något annat i och för sig.
I morse när jag vaknade tyckte jag att det kändes lite bättre, men så fort jag gick upp insåg jag att det inte riktigt var så. Att duscha kändes som att klättra uppför Mount Everest och tröttheten håller en i ett järngrepp.
Men jag kanske orkar skriva lite idag.
I annat fall fortsätter jag att läsa och jag har tv:n och mitt PSP.
Idag kommer elektrikern och installerar elen till kyl - frys och vin kyl och i eftermiddag kommer byggkillarna och sätter allt på plats.
På tisdag kommer luckorna och lådorna och sen är det klart!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyrvaktaren och vinkyl, det är bara Polly som fattas dig hör jag:) Lycka till med både bygge och bokbygge

2009-10-02 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0