Baconflunsan?

Näe, så farligt är det inte, men jag känner mig som utskitet äppelmos...
Hostar, tungandad, förkyld och en aningen ont i kroppen. Jag låg hela dagen igår och orkade knappt gå upp för att dricka vatten.
Så jag är hemma idag. Jag känner mig lite bättre idag, inte lika ont i kroppen, men otroligt trött. Sov massor igår på dagen och somnade vid halv tio på kvällen och sov till halv tio i morse. Men är trött igen.
Så det bli lugna gatan idag.
Ikväll är det resemöte hemma hos ett par vänner som arrangerar en resa till Sydafrika oktober nästa år. Vi ska bo på camp i en vecka och åka ut på safari och sedan bo på hotell i en vecka.
Ooooh, jättekul!, tycker nog de flesta, men är är inte som de flesta...
Jag är som bekant lite nojig för diverse kryp och flygfän och frågan är om jag kan slappna av och njuta av omgivningarna...
Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0