Ja, jag vet...

... att det är trist med bara ett inlägg om dagen, men flitens lampa lyser hela dagarna och plötsligt inser jag att det är kväll och min hjärna är helt tömd..
Det blir ju lite trist att läsa samma sak varje dag för den enda jag gör i princip är att skriva.
Den sämre hälften är nere i Portugal och jag sticker inte under stol med att det är jävligt skönt.
Istället för att få dåligt samvete intalar jag mig att det är nyttigt att vara ifrån varandra, och visst är det så??!!
ELLER HUR???
Han tycker ju det är lika skönt som jag att få vara solokvisten.
Han med sina polare med golfklubbor och jag med mina karaktärer som är minst lika levande för mig som vem som helst.
Har skrivit ett riktigt jobbigt avsnitt och kände mig helt slut efteråt...
Nu är kapitel 4 snart klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0