Några dagars vila

Efter festen i lördags, som var väldigt roligt, har jag inte känt mig riktigt ok..
Och nej, det är inte alkoholen, för jag drack inte så mycket och nej, det är inte kräftorna för jag äter inte slamkrypande djur.
Igår sov jag tre timmar på soffan och åt knappt på hela dagen och i morse när jag klev upp kände jag mig ok, men nu är det sådär igen.
Men festen var som sagt riktigt rolig. Det var bara en som spårade ur och kräktes och somnade på badrumsgolvet.
Vi hade köpt så sjukt mycket mat att det kunnat mata en hel by och det skar i hjärtat när allt som blev över åkte i sopen eftersom det stått framme..
Men nästa gång får det bli mindre.
Nu tänkte jag skapa lite och får se om jag åker tillbaka till jobbet eftersom systemet kraschade och jag inte kunde använda bokföringsprogrammet.
Eller så tar jag det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0