Rån i Västberga

Var på väg till jobbet halv sju i morse då det tog tvärstopp på halva vägen.
Började få smått panik då det är jag som räknar och jag hatar att stressa med kassorna.
När jag kom en bit på väg ser jag att vägen är avspärrad med poliser som hukar bakom sina motorhuvar med dragna vapen. Kändes helt sjukt. Som i en film.
Jag ringer till min huvudkassörska och talar om att jag sitter fast i bilkö och om hon kom till jobbet före mig bad jag henne börja räkna. Då talar hon om för mig att det även är avspärrat i Västberga på grund av rån med helikopter!!
Vad fan är det här???
Jävla idioter! Skaffa ett jobb!!
Tänker på alla stackars människor som blivit drabbade och vilken chock det måste ha varit för dom.
Tydligen har rånarna gått in via taket i G4S-värdedepå med sprängladdningar och hissat upp pengasäckarna till helikoptern med rep.
Herregud....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0