Goodbye

Här ryker hela min trädgård...


Den sämre hälften ( som jag ibland tror är en människa med ADHD som inte fått sin diagnos än) har sprungit runt med motorsågen i högsta hugg och tagit ner hela trädgården. Han har kallat in lastbilsRoffe (han heter nog inte så) som har fått äran att följa mina gamla träd till deras sista viloplats. Nu känns det som om jag lika gärna kan sitta på gatan med min kaffekopp, så öppet har det blivit.

Men här är Ylva:

som ska göra min trädgård fin igen. Hon jobbar för SVT Gomorgon Sverige.
Sätt igång och jobba Ylva! Jag vill ha min trädgård tillbaka!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt, vi skulle också borda få en trädgård;) Vi har ingen ännu.... så det är bara att sätta spaden i jorden, haha. Inte ska du väl vara med i TV??? Håll gärna projektet fortlöpande så man får se hur det fortgår /Kram

2009-04-21 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0