Jamen såklart, vad annars?

En vecka kvar till operation och vad händer?
Dottern är dunderförkyld (IGEN!), och nu är frågan om de kommer genomföra operationen..
Och varför missar man alltid telefontider med fem minuter???? Ringde upp Neurokirugiska mottagningen för att kolla med dom hur vi ska göra. Om hon för säkerhetsskull ska äta penicillin eller nåt, men självklart hade jag precis missat telefontiden... SUCK.
Åh, jag vill bara att det ska bli av!! Om det inte blir nu kommer det säkert bli uppskjutet till hösten. Det är ju tre månaders väntetid på en operation och då är vi inne i juni och inga sådana här operationer görs på sommaren.
Nu har jag ställt in mobilen på alarm imorgon så jag inte glömmer att ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0