Svar på fråga och sista för idag

Ja, mamma, det är mygg som FAN! (skadeglädjen är den sanna glädjen) haha!
Har precis kommit hem från middag på stan. Kom på såhär i efterhand, stor bloggare som jag är, att jag borde fotat maten jag åt ikväll. Men det var så dags att komma på det när jag kom hem...
Jaja, vad är en bal på slottet...? Just nu sitter jag i mörkret på min framsida och lyssnar på Geccoödlornas sång uppe i taket. MYS!
Imorgon väntar buffémiddag på stranden med fyrverkeri  vid tolvslaget.
Har ni kallt? *hehe* (skadeglädjen är den sanna glädjen)
Idag har jag, FAKTISKT, skrivit nästan fyra sidor! Hör och häpna!
Nu stänger jag ned och går och knyter mig då klockan faktiskt är halv tolv här.
PUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Johan undrar om Marre hjälpte dig eftersom det var "4 sidor" och inte bara en halv som det brukar vara!



När vi ändå är inne på den linjen: så kan du ju fota dagens middag i morgon (fast då bakvägen!!) hahaha



Längtar ner som f......n



Puss å kram

2009-12-30 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0