Avatar och Let's dance

Ikväll ska mamsen och jag äntligen gå och se:
Ska bli såååå kul! Har sett fram emot det ända sedan man såg trailern.
När jag sedan kommer hem vid halv nio till ett tomt hus eftersom ingen är hemma ( sonen är hos kompis, dottern på fest och den sämre hälften inne i stan med kompisar ) tänkte jag korka upp en flaska vin, duka fram fin choklad och gosa i soffan framför Let's dance.
MYSPYS!
Imorgon bitti, kl. 8.00, (gääääääsp) är det dags att åka till nageltjejen. ÄNTLIGEN!
Mina naglar ser hemska ut.
LOVE! <3

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag kommer oxå va hemma alldeles själv ikväll å mysa i soffan med ett glas vin, dock ingen fin choklad :( ...

Har köpt en Kikki Danielsson-festis ;)

PÖSS

2010-01-22 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0