Kväll 9 + ärrbild

Ojoj...
Dagen har bara sprungit iväg...
Dottern vaknade och mådde helt ok. Hon hade sovit bra och vaknade halv sex av sig själv och tog sina Citodon.
Hon ringde mig vid tio och hade precis vaknat.
När jag kom hem satte vi oss och tog tag i hennes Naturkunskapsuppsats.
Hon har inte behövt vila under dagen och det är ju verkligen att gott tecken!
Klockan sex tog hon Citodon och när jag nyss frågade om huvudvärk sa hon att hon ligger på en 2:a av 10.
MYCKET BRA!
Såhär ser hon ut i nacken nu en vecka efter operation.

Tyvärr har jag ingen bild på hur hon såg ut när hon var nyopererad, det fick jag inte ta...
Men jag kan säga att det är SJUUUUKT snyggt jobb!
Han använde en speciell tråd för att ärret knappt ska synas.
Så gulligt tänkt av honom.

Imorgon ska jag skjutsa in henne till en hårsalong för att hon ska få göra hårförlängning.
Hon satt ju hårmodell för en tjej som skulle ta gesällbrev en vecka innan operation. Tyvärr tunnade hon ur dotters hår så mycket, (hon var sååå ledsen när hon kom hem) att hon är jätteorolig för att det rakade området ska synas igenom.
Så som en liten kryapådig-present har jag lovat att betala hälften. Så imorgon ska hon in för att tjejen ville kolla ut vilket hår som ska användas.
Nästa tisdag ska hon få göra förlängningen.

Nu tänker jag sätta mig och försöka fila lite på boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0