Uppdatering

Dottern sover och sover...
Det är ju bra.
Hon blir kvar här och jag kommer åka hem och sova inatt. Vill inte störa hennes nattsömn mer än jag gjort.
Hon hade nog hoppats att hon skulle få åka hem, men tycker varken jag eller skötaren.
När hon var vaken för en stund sedan tyckte hon det kändes lite bättre och kunde röra på huvudet ganska bra.
Men det är bättre att hon är på plats där hon kan få ordentlig smärtlindring om det skulle behövas.
Hon är tröttare idag än igår och skötaren funderade på om han skulle sätta dropp på henne för att hon ska få i sig lite näring eftersom hon inte äter.
Hon dricker när man säger till henne men tänker inte på det själv.

Jag kommer åka härifrån, men en klump i magen, vid kvart i sex för att åka till jobbet och räkna.
Imorgon bitti åker jag hemifrån vid sju så jag kommer väl vara inne vid halv nio med tanke på trafiken.
Jag pratade med den sämre hälften efter att dottern varit på röntgen och han bestämde att han ville åka hem imorgon från Monaco istället för på tisdag. Efter röntgensvaret ringde jag upp och lugnade honom att allt såg bra ut och självklart bestämmer han själv men jag ser ingen anledning till att han ska ruscha hem. Nu när vi vet att inga kompikationer tillstött spelar det ju ingen roll om han kommer hem måndagkväll eller tisdagkväll.
Självklart kan han inte slappna av därnere men det känns nog lite bättre för honom att veta att inget allvarligt har hänt.
Sonen slutade vid halv fem idag och eftersom han ska hjälpa mig att låsa butiken efter att jag räknat är det ingen idé att han kommer in. Det var ju synd...

Känner mig jättefräsch faktiskt..
Inte duschat, borstat tänderna eller fått rena underkläder på mig...
Myspys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0