Orkar inte

Skulle träna.
Orkar inte...
Borde tvätta.
Orkar inte...
Borde skriva.
Orkar inte...
Har telefonsamtal att ringa.
Orkar inte...

Är inne i ett skov från helvetet (jag har psoriasis artrit) och var hos doktorn igår på min halvårskontroll.
Hon konstaterade att vi måste höja dosen cellgifter och att jag ska äta en kur med kortison. Great...
Om det är likadant tll hösten när jag ska tillbaka ville hon sätta in en malariamedicin (!?) som tydligen är jättebra i kombination med cellgifterna och ska ha en positiv inverkan på alla mina muskelfästsinflammationer som jag har lite varstans.

Nåja, vad är en bal på slottet...?


Kommentarer
Postat av: Marina

Håll ut vännen, se det positivt med malariamedicin..då kan du semestra i nån djungelhydda kanske/kram marina

2009-04-24 @ 12:36:15
Postat av: Suburbandreams

HAHA!!

Bra! Att jag inte tänkte på det!

2009-04-24 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0