Påsken snart slut

Helgen har varit ganska lugn. Hur lugn den nu kan vara med 5 barn och 9 vuxna... Vardagsrummet såg ut som ett bombnedslag när alla gått. Det märks att man har kommit ifrån det här med småbarn och hur mycket de rör till.. Men jag älskar dom!!
Familjen höll sams under middagen, skönt. Inga större missöden. Lite småtjafs som vanligt, men jag blir duktigare och duktigare på att ignorera när de sätter igång.
I fredags var vi på middag hos goda vänner. Som alltid är det helt otroligt god mat och MYCKET av allt! Man vaggade därifrån pga. all mat.
Idag har vi blivit bjudna ut till Mörkö där vänner föräldrar har landställe. Det är osäkert om vi ska sova kvar eller åka hem. Jag skulle gärna vilja ta ett glas vin till maten och det tror jag den sämre hälften oxå skulle vilja. Vi får väl se hur det blir.
I eftermiddag har jag för första gången provat på mitt Wii-Fit. Det var faktiskt riktigt jobbigt och kul! Hlet plötsligt hade två timmar flygit förbi!
Jag gjorde Yoga, styrkeövningar, sprang och gjorde hula-hula.
Riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0