WOOOOHOOO!!

Nu har jag (förhoppningsvis för sista gången) pratat med koordinatorn och läkaren kunde operera veckan innan vi åker!
WOHO!
Så hon kommer skrivas in den 15/5 och sedan få helgpermission eftersom det är en fredag. På söndagkväll ska vi tillbaka och på måndagen den 18/5 ska det ske!
Fan, vad skönt!
Dottern var helt uppgiven och ledsen när jag pratade med henne på förmiddagen. Det var innan vi hade fått ett nytt datum. Hon grät och sa att hon mådde mycket bättre och ville verkligen få opereras på måndag. Tufflan...
Lite gladare blev hon när hon fick reda på att hon bara behöver vänta en månad till.
Nu gäller det att hon inte blir förkyld eller något annat skit till nästa datum. Då bryter nog vi alla ihop!

Idag fick hon förfrågan om hon nästa helg ville uppträda på ett seminarum som Fryshuset håller i. Riktigt roligt!!!!
Sonen ska nog ner till Malmö på Idolaudition i helgen. Jag skämtade mest med honom när jag föreslog att han skulle prova, men han nappade drekt. Men han åker bara om han får sällskap dit, han vill nog ha lite moraliskt stöd.
Håller tummarn att det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0