Godmorgon

Oj, jag skulle uppdatera igår och glömde totalt bort det.

Dottern har iallafall kommit fram i ett stycke och allt hade gått bra. Hon hade blivit lite nervös när hon skulle ta sig från planet till passkontrollen eftersom när vi är med följer hon ju bara efter oss och kollar inte vad som står på skyltarna. Men efter att hon lugnat ner sig och tittat ordentligt hittade hon var hon skulle.
Klockan sju igår morse satte hon sig i bilen och halv tio var hon här.
EFTERLÄNGTAD!!
Saknar hennes bror....
Nu tänker hon ta moppen ner till vårt massageställe och ta en kroppsmassage och jag tänker fortsätta redigera mitt kapitel 2 så jag äntligen kan skicka iväg det till min redaktör.

Och nu en väderleksrapport.
Under dagen kommer det vara mulet med risk för  lokala regnskurar och åska. En lätt sydlig vind och en dagstemperatur på mellan 29 och 32 grader.
Tack för ni lyssnade och se oss igen senare under dagen.
*vink, vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0