Tidiga mornar..

...är inte min grej...
Jag och den sämre hälften åkte in till jobbet redan vid sju för att klockan nio ska vi dra till Falun på golftävling.
Jag ska dock inte vara med eftersom jag gett min onda armbåge en golfpaus den här säsongen, och det har faktiskt hjälpt.
Det gör mycket mindre ont och jag kan faktiskt lyfta och använda armen. Så med ett helt år kvar till nästa säsong kanske det kan bli helt bra!

Ska bli riktigt mysigt att träffa goda vänner hela helgen, äta god mat och dricka gott vin och på lördagskvällen få gå på festligheter eftersom tävlingen avslutas med middag, musiktävlingar och chansen att få svänga sina lurviga.

Nu får ni sluta störa mig och låta mig jobba ifred så vi kommer iväg när vi ska.

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0